Novas

Unha tese presentada no campus de Ourense conclúe que as palabras clave e as imaxes mentais melloran a aprendizaxe dunha lingua
04 de febreiro de 2013

Unha tese presentada no campus de Ourense conclúe que as palabras clave e as imaxes mentais melloran a aprendizaxe dunha lingua

A aprendizaxe de vocabulario é unha das maiores dificultades que se atopa unha persoa que quere dominar un idioma foráneo. A repetición verbal da palabra adoita ser o método máis comunmente empregado. Porén, non é o máis eficiente. A investigadora Estefanía Camino vén de amosar na súa tese de doutoramento como o uso da regra mnemotécnica da palabra clave ten mellores resultados e fai ademais que as persoas teñan maior confianza na súa capacidade e facilidade para aprender e recordar novas palabras.

Fonte: Universidade de Vigo

Sección: 
  • Twitter logo
  • Facebook logo
  • LinkedIn logo

Novas relacionadas

Boletín

Subscríbase ao boletín

Logo Feder